مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-07ورزشي

فارس من| حلقه های بستکبال مجتمع«شورابیل» تا آخر هفته نصب می شود


مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل از نصب حلقه های بسکتبال محوطه شورابیل تا آخر هفته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اردبیل، سامانه را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت وگو با مسؤولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

در این پیگیری؛ عاطف محمدنژاد با بیان اینکه علت برداشتن حلقه بسکتبال در محوطه شورابیل فرسودگی بود اظهار کرد: فرسودگی حلقه های بسکتبال محوطه شورابیل عامل برداشتن این میله ها بود و قرار است تا آخر همین هفته حلقه های جدید جایگزین شوند.

وی ادامه داد: قطعا ایجاد فضاهای مناسب ورزشی در مناطق مختلف شهر می تواند در ترویج ورزش و نشاط موثر باشد که در این راستا قرار است علاوه برنصب حلقه های بستکبال جدید در شورابیل، حلقه بسکتبال در پارک شهرک آزادی نیز نصب شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل اضافه کرد: در نظر داریم یک حلقه بسکتبال واقع در پارک شهرک آزادی را به دو حلقه جدید و نو ارتقا دهیم تا بسکتبال دوستان راحت تر بتوانند به ورزش خود بپردازند.

وی علت تاخیر در نصب حلقه های جدید بسکتبال را برگزاری مسابقه 4 جانبه بسکتبال دانست و گفت: به محض اتمام این مسابقات هیات بسکتبال اقدام به نصب حلقه در هر دو مکان فوق می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| حلقه های بستکبال مجتمع«شورابیل» تا آخر هفته نصب می شود

فارس من| حلقه های بستکبال مجتمع«شورابیل» تا آخر هفته نصب می شود